Dengan Nama Allah..



Aku menulis untuk meluahkan rasa hati, menyampaikan pengetahuan, pengalaman dan pengajaran untuk dikongsi. Bukan untuk pujian, apatah lagi sanjungan dan kedudukan. Aku menulis untuk mengasah ilmu ’aqli, memantapkan emosi, dan sebagai santapan rohani. Aku menulis berdasarkan ruang lingkup minda yang menaksir, akal yang berfikir dan jemari yang pantas menaip. Penulisanku adalah harapan kepada diri untuk menyalur INSPIRASI. Permulaan, pertengahan dan pengakhiranku adalah doa, untuk mendapat redha Illahi bagi meraih syurga firdaus yang abadi.


"Ya Allah, redhai aku kami, hamba-hambaMu".

Friday

4 BULAN

okeh..

aku MEMUTUSKAN utk CUTI REHAT selama 4 BULAN!!!... pergh... giler lama tuh.. hahahah
(isy.. org kata pantang 44 hari.. aku bagi sampai 4 bulan.. agh.. takperlah.. hihihi)

Makna kata.. hanya bulan 6 aku akan kembali ke sini... (InsyaAllah.. kalau tak lupa password.. kehkehkeh...)
- tapi tak tau ler kan kekalau aku TERAJIN PLAK TERJAH MASUK SINI... kot kot tetiba muncul entri baru.... hihihi ... aku tak kata AKU JANJI TAKDER ENTRI pun KAN KAN KAN... hahahhaha...


Semoga pada masa tu nanti.. SEGALANYA SELESAI... study-exam, wedding ceremony, project paper, kenduri-kendara itu ini.. dan segala-gala hal lainlah..

Justeru itu.. aku akan BEREHAT sementara..

Semoga ketemu lagi di lain waktu, masa, ketika dan siaran...

Dan.. semoga juga masih ada yg sudi berkawan dan harap-harap masih ada yang mengenali aku ketika itu nanti.. (wah.. setakat 4 bulan.. macam 4 tahun.. poodah tul ler.. hahahha)

p/s.. tapi aku tak pernah restrictkan diri utk 'duduk diam' tanpa 'beronda-ronda' kota raya di umah kawan-kawan... dan kalau 'terberkesempatan' tinggal jejak.. maka.. akan ku tinggalkan nota kaki tangan buku lima semua cukup ler.. kehkehkeh... kalau tak.. aku baca jer lah.. (silent reader gituew..hihihihi)

aku sayang semua...

Semoga semua gembira dan bahagia dan senyum seindah "SURIA PAGI..."

YA. INILAH KAKTINY

My photo
Happy with my status as a daughter, wife, mother, sister, in-law, staff, friend, cousin, relative, umat Muhammad, as muslim and as Hamba Allah... Alhamdulillah.