Dengan Nama Allah..



Aku menulis untuk meluahkan rasa hati, menyampaikan pengetahuan, pengalaman dan pengajaran untuk dikongsi. Bukan untuk pujian, apatah lagi sanjungan dan kedudukan. Aku menulis untuk mengasah ilmu ’aqli, memantapkan emosi, dan sebagai santapan rohani. Aku menulis berdasarkan ruang lingkup minda yang menaksir, akal yang berfikir dan jemari yang pantas menaip. Penulisanku adalah harapan kepada diri untuk menyalur INSPIRASI. Permulaan, pertengahan dan pengakhiranku adalah doa, untuk mendapat redha Illahi bagi meraih syurga firdaus yang abadi.


"Ya Allah, redhai aku kami, hamba-hambaMu".

Monday, February 22, 2010

A looooonnnggg Break...

After a loooonnngggg break... Now, I am....

Back to life, back to reality
Back to life, back to reality

Back to life, back to the present time,
Back from a fantasy yeah
Tell me now, take the initiative

Back to life, back to the day we have..

And… BACK TO WORK!!... hihihi…

Eh, apa yg aku menharubirukelabukan lagu orang nih??!!.. hahaha....

Wah..

Kali ini adalah antara cuti yang paling panjang yang aku penah lalui.. cewah.. hahahaa..

Dan jugak trip dan aktiviti yang penuh yang aku tempuhi..

Aku terasa February 2010 macam panjang sgt.. serta PADAT!... kehkehkeh...

Masih PENAT... akan update ceritenya di lain kali...

SORRY eh...



SERIUS... I'M TIRED... TRULY TIRED!!!!!..... need to take a break...
(eh eh.. rehat lagik??... kan dh looonnnggg break tuh... hahahaha)

9 comments:

@xiM said...

aik..

long break lagi ker

hahha

zue said...

selmat kembali...ai..letih bebonar ke.

aNIe said...

Selamat Kembali Tiny...ke mana cuti2...

Mak Su said...

yeah, back to life, back to reality :)

(dah lama tak layan lagu tu...)

kingbinjai said...

welkam back

iina said...

wah bercuti sakan ko kali nie balas dendam ekkk hehehehe.. xpe.. break pjg bkn selalu dpt ;)

Uncle Lee said...

Hi Kaktiny, what? You just had a long holiday, now da penat? Ha ha.
Thats why after every holiday, we need another holiday to recover.
You stay easy and relax, minum iced coffee and simpan satu lagu dalam hati, Lee.

anjang said...

tak sabar nak tunggu cerita baru

KAKTINY said...

@xiM > hihihi.. nak recover balik penat long break.. hahaha

zue > letih tul kak.. non-stop marathon.. hahaha

aNIe > uish.. merata peginya kak.. hihihi..

Mak Su > yes maksu.. must back to reality!!.. hihihi

kingbinjai > tenkiu tenkiu…

iina > betul iina, bukan selalu dpt cam nih… mmg balas dendam tul ler.. hihihi

Uncle Lee > penat la ULee… hihihi… yes, need a break to recover the long break.. hahaha… I minum air kelapa muda.. yummyyyy… fresh… with the song of Unchained Love in my mind.. hahaha…

anjang > citer marathon cuti eh.. hihihi

YA. INILAH KAKTINY

My photo
Happy with my status as a daughter, wife, mother, sister, in-law, staff, friend, cousin, relative, umat Muhammad, as muslim and as Hamba Allah... Alhamdulillah.