Dengan Nama Allah..



Aku menulis untuk meluahkan rasa hati, menyampaikan pengetahuan, pengalaman dan pengajaran untuk dikongsi. Bukan untuk pujian, apatah lagi sanjungan dan kedudukan. Aku menulis untuk mengasah ilmu ’aqli, memantapkan emosi, dan sebagai santapan rohani. Aku menulis berdasarkan ruang lingkup minda yang menaksir, akal yang berfikir dan jemari yang pantas menaip. Penulisanku adalah harapan kepada diri untuk menyalur INSPIRASI. Permulaan, pertengahan dan pengakhiranku adalah doa, untuk mendapat redha Illahi bagi meraih syurga firdaus yang abadi.


"Ya Allah, redhai aku kami, hamba-hambaMu".

Thursday, February 11, 2010

BERUBAT!..

Selsema dan Batuk sangat-sangat bermaharajalela… TENSION GILERS BABE!!...

Jadinya… aku buat keputusan untuk PERGI BERUBAT!!!...

Aku angkut segala mak ayah, abang, anak-anak pergi TEMAN AKU BERUBAT!!!...

PEGI MANA???


SINI LEEERRRR.... hahahahhahaha... PUAS HATI AKU!!!..


Bawak mak ayah jugak... mereka pun amat-amat perlukan rehat yang secukupnya...


wajah-wajah kesayangan hamba..

I'LL DO ANYTHING FOR THEM... TO ENSURE THAT THEY ARE MINE FOREVER.. TILL DEATH DO US PART!!!...


abang dengan anak-anak... semua nak bermanja dengan abahnya.. maklumla.. nak dapatkan "MASA" abah.. punya la susah - asyik KERJA KERJA KERJA..... "IBU KENA BAYAR HARGA YANG MAHAL UTK TARIK MASA ABAH.." bayar hutang ye abah yer.. kehkehkehkeh....


Lepak dalam kabel car... zaqwan paling excited.. TAK NAK TURUN...

psstt.... mak GAYAT masa kabel car turun.. hihihi

okeh anak-anak.. lenkali, bila ibu sakit.. kita pergi BERUBAT LAGI EH!!... kahkahkah...


12 comments:

Kengkawan said...

laam tul x g genting... bestnyer..

Tijah said...

bila nak BERUBAT kat spital serdang plak? hahhaha

zue said...

mak ai...sakit2 gi puncak lagi.

Mak Su said...

maksu pun msh batuk2 ni... lama dah :(

S.C.H.A said...

seronok nyer berubat macamni
theraphy sungguh!

@xiM said...

ini baru betul betul terapi kan!!

:)

Masy said...

jauh betoi berubatnye kak hahahhahahh

kingbinjai said...

terapi yang bagus

khairul idzwan said...

kak tiny!!!!!

1- besnye g genting! da lama xgi..huhu
2-kak, sy da tuka url tau..skrg sy guna url kairulizwan.wordpress.com..
3-llb hons sgt penat la kak..sy bru sebulan lebey, da terasa keazabannya..huhuhuhu

tasekM said...

bagus tempat berubat tu ye yang...

:)



.

Princess Liyana said...

ha ha ha...best btol tmpt berubatnya kak...yana nk g ritu..hubby pening2 lalat..ahaha

KAKTINY said...

Kengkawan > mmg best.. pegi lepak jer pon..

Tijah > mmg nak kena carik UABT kat spital serdang nih.. bila tawon nk set masa cari UBAT tu eh.. hihihi… masa ko call aku mmg ngam2 baru mendarat dari genting… kehkehkeh…

zue > cari ubat kak.. kena angin sejuk-sejuk tu, baru baik sakit.. hahaha

Mak Su > apa kata mak su pun try pegi berubat kat situ gaks.. sure cepat sihat.. hahaha

S.C.H.A > mmg therapy weih.. mmg segar bugar.. hahaha

@xiM > baru ada standard nak sihat.. bagi virus mati cepat.. kahkahkah…

Masy > dh lama sgt virus ni hinggap.. tu yg kena belanja lebih skit nk berubat tuh.. hihihi

kingbinjai > sangat sangat baguuusss.. two thumbs up.. kehkehkeh

khairul idzwan > ye adikku…

1- MMG BEST!!.. pegi la situ..
2- okeh.. akak akan ke sanaaaaa….
3- relax la dik.. susah dulu senang kemudian… tak ada yg mati lagi masa amik hons.. (kata semangat yg amat melampau dan keterlaluan.. kahkahkah)... gurau jer dik.. KAU BOLEH!!... hihihi...

tasekM > mmg kelasssss yang… I LIKE!!... kehkehkeh

Princess Liyana > alamak.. hubby yg pening??.. biar betul yana!!.. kehkehkeh.. yana dh pening pusing loya tak?.. kihkihkih..

YA. INILAH KAKTINY

My photo
Happy with my status as a daughter, wife, mother, sister, in-law, staff, friend, cousin, relative, umat Muhammad, as muslim and as Hamba Allah... Alhamdulillah.