Dengan Nama Allah..



Aku menulis untuk meluahkan rasa hati, menyampaikan pengetahuan, pengalaman dan pengajaran untuk dikongsi. Bukan untuk pujian, apatah lagi sanjungan dan kedudukan. Aku menulis untuk mengasah ilmu ’aqli, memantapkan emosi, dan sebagai santapan rohani. Aku menulis berdasarkan ruang lingkup minda yang menaksir, akal yang berfikir dan jemari yang pantas menaip. Penulisanku adalah harapan kepada diri untuk menyalur INSPIRASI. Permulaan, pertengahan dan pengakhiranku adalah doa, untuk mendapat redha Illahi bagi meraih syurga firdaus yang abadi.


"Ya Allah, redhai aku kami, hamba-hambaMu".

Wednesday, August 12, 2009

CONVO OH CONVO MASTER: Siri 3 – TERIMA KASIH SEMUA


Sekali lagi Syukur Alhamdulillah ke hadrat Allah yang Maha Esa.. Dia telah memberi keizinan kepadaku merasai nikmat bahagia ini.. sesungguhnya kepada-Mu segala pujian yang hakiki.. Allah Rabbul ‘Alamin...

Di kesempatan ini, ku kalungkan ucapan terima kasih buat mak, ayah, kakak, adik2 (amir yang sudi jadi jurugambar dan epy yang sanggup terbang balik dari Sabah), suami (yang tolong siapkan anak2 di rumah), anak2, abang ipar dan anak-anak saudaraku, mertua dan ipar duai (yang sanggup datang dari muar nuun serta luangkan masa dtg jugak), saudara mara (yang sanggup datang dari penang, semenyih segala), sahabat handai serta semua yang hadir meraikan aku pada hari convocation aku ahad lepas... tak lupa juga buat jiran tersayang... tokma yang menghadiahkan baju convo serta ada lagi hadiah susulan selepas itu.. (sian tokma tak dpt join sbb afiff nak ikuut.. hihihi – sudahnya, bergambar dgn jubah penuh kat umah tokma.. hahahhahaaaa)..

Paling tak lupa kepada sahabat jauh di glasgow yang sentiasa memberi kata2 semangat utk aku.. sahabat yang sedari awal pengajian sehingga berjaya bersama menggenggam sarjana idaman ini.. kaklong dan azharuddin... BOSS yang paling aku hormati.. Pensyarah-pensyarah yang amat berbudi dan berbakti.... teman2 sepejabat... saudara mara jauh dan dekat...

Dan paling istimewa buat kalian semua RAKAN-RAKAN BLOG yang sejak awal bulan Mei 2008 sehingga kini... yang datang dan pergi silih berganti.. dan ada juga yang kekal setia... TERIMA KASIH...

Juga untuk ’YANG LAIN-LAIN’... yang nama dan peranan mereka ada tersemat di lubuk ruang hatiku... TERIMA KASIH...

Tanpa KALIAN SEMUA... adalah mustahil aku menempa kejayaan ini, secepat ini dan pada hari ini telah menggenggam Sarjana ini...

Meskipun sekadar ucapan biasa.. namun... ia tulus dari hatiku... TERIMA KASIH... aku benar-benar maksudkannya...

Aku mohon halalkan segala doa serta ingatan dari kalian... keikhlasan kalian benar2 aku rasai dan sekali lagi.. TERIMA KASIH SEMUA... dan terima kasih ini juga kepada yang datang membaca secara senyap.. andai aku kenal kalian, sambutlah senyum tawaku... dan jika kalian hanya pembaca yang singgah seketika.. sambutlah salam ukhwahku.. dan last but not least... TERIMA KASIH!!!!..... SYUKRAN JAZILAN…

THANK YOU… I LOVE YOU!!!!...

18 comments:

ladylikeme said...

SAMA-SAMA....i love you to...

sob..sob...sob....

terharu dengan ucapan....

TOKMA said...

uuuuuuuuuuuu....uuuuuu....!!! guling2 lagi nih sebab tak dapat join aritu.

iina said...

Walaupun aku xdpt dtg.. aku pasti mesti meriah giler hehehehe.. aku dulu selalu masuk dewan time konvo nie tgk student aku grad hehehe..

Insyallah.. masih ada perjuangan yang lain pulak ;)

KAKTINY said...

LLM > sayang dia.. peluk cium utk dia tuuu... hihihi...


tokma > huuhuhuhu... tak per takper.. dh cover dgn tangkap gambar kat umah tokma kan kan kan.. siap dgn suit lengkap lagik.. hihihi... nak gambar2 tuh.. hihihi

KAKTINY said...

iina > uish.. macam2 ada.. hahahha.. gamat, riuh, kecoh, semua segala lah..

hmm.. ada lagi perjuangan yg menanti.. InsyaAllah..

dan aku harap aku dapat ikut ko utk convo PhD ko nanti.. hihihi...

Monkey D Luffy said...

eh

mana blh love2 dengan ko

zino said...

lepas ni jangan lupa letak gambar konvo banyak2.. hehe

AHMOI said...

salam buat kakak ku yg tomei...TAHNIAH....dh lama moi tak buka blog ..hari ni baru perasan u punya pengumuman...tahniah sekali lagi..psst..bila nk buat kenduri-kenduri nih..hahhaa

masni qisrine said...

waaaa...mcm ucapan dpt award laaaa
tahniah tahniah tahniahhhh

Masy said...

tu dia ucapaaaann mcm menang anugerah gitu!! vogue laaaaaa kaktiny! hebattttt heheehehe

tahniah berlion2 kali lg dr adik comelmu ini hihih

bozzobattousai said...

UM ada pesta konvo tapi bozzo tak sempat pegi...arghhhh...

fusarium solani said...

Hmm...tahniah kali kedua.

xiiinam said...

Salam...terima kasih atas doa yang dikirim...



Syabas!!!

KAKTINY said...

Monkey D Luffy > iyer lah.. iyerlah… tak love ngan ko ler…ko kan pilih nurse kan kan kan.. hihihihi...


zino > hmmm…. Letak gambar eh.. hihihi.. nanti2 lah…kehkehkeh


AHMOI > salam adikku sayang... terima kasih... kenduri?.. lepas raya lah.. hahahhaaa..


masni qisrine > biasalah.. kaktiny kalau dh ‘berucap’.. kahkahkah


Masy > jangan mare yer.. kat sini je la yang buleh berucap panjang2 ponn…. Nk berucap atas pentas convo… pro-chancellor tak bagik.. huhuhuu… hahahhaha
Terima kasih adikku sayang…


bozzobattousai > aahhh… kaktiny pon tak sempat nak lepak gerai convo… panas + ramai sgt.. huhuhu


fusarium solani > terima kasih utk yang banyak2 kali adikku..


xiiinam > semoga ckLah cepat sembuh yer… terima kasih..

whitetulip said...

Salam kak tiny...

Bila dah konvo mmg tak leh lupa kan...hari2 cam dibuai2...jer...insyallah turn whitetulip, mungkin berbulan, bertahun msh diawang2an!!!!

kamar hati said...

congratz kak tiny...

love u 2 la...miss u 2...muahssss....

(",) (",) (",)

King said...

masih dalam perjuangan...

chayok2 utk beta!

huhuhuhu.........

KAKTINY said...

whitetulip > next will be your day.. tak lama je lagi tuh...

kamar hati > thanks sayang..
luv you toooo laaahhhh... muahssss..


king > yes.. chayok2 utk tuanku!!.. hihihi...

YA. INILAH KAKTINY

My photo
Happy with my status as a daughter, wife, mother, sister, in-law, staff, friend, cousin, relative, umat Muhammad, as muslim and as Hamba Allah... Alhamdulillah.