Dengan Nama Allah..



Aku menulis untuk meluahkan rasa hati, menyampaikan pengetahuan, pengalaman dan pengajaran untuk dikongsi. Bukan untuk pujian, apatah lagi sanjungan dan kedudukan. Aku menulis untuk mengasah ilmu ’aqli, memantapkan emosi, dan sebagai santapan rohani. Aku menulis berdasarkan ruang lingkup minda yang menaksir, akal yang berfikir dan jemari yang pantas menaip. Penulisanku adalah harapan kepada diri untuk menyalur INSPIRASI. Permulaan, pertengahan dan pengakhiranku adalah doa, untuk mendapat redha Illahi bagi meraih syurga firdaus yang abadi.


"Ya Allah, redhai aku kami, hamba-hambaMu".

Tuesday, June 09, 2009

SAKIT GIGI

Salam...

Aku dah "pulang".... banyak cerita yang nak aku ceritakan dan sampaikan... tapi nanti-nantilah yer... SEBABNYA... hari ni (minggu ni) aku SAKIT GIGI!!!
(semoga ini balasan Allah di atas segala kekhilafanku... dan ditarik segala dosa dan di ampun segala kesilapan dan kesalahanku dengan balasan kesakitan ini...) Alhamdulillah......

adoi mak sakitnya...adoi mak sakitnya.... gusi bengkak.... rasa cam nk tercabut jer gigi nih.... terasa cam nak penampar pipi sendiri pun ada gak nih...

rasa cam nk tidoooo... tapi baru kul 8.45pm... hmmm hmmm hmmmm....

JADINYA.... AKU NAK SAMBUNG LAGI CUTI!!!!...
jangan marah haaaa... kehkeehkehkeh...
(naper aku nampak cam ada asap kat sesetengah tempat tuh?.. cool babeh... COOOOLLLLLL........ hekehkehkehkeh... hihihihihi)


8 comments:

Monkey D Luffy said...

tak basuh gigi ni

lalala

lupekanje said...

makan banyak sgt gulo2....tu lah dio...
copek gi cabut gigi tuh..
pehtu tompah gigi emas..

zino said...

masuk ni dah tiga org sakit gigi hehe

iina said...

sakit gigi?? ko gogok jek gigi bila sakit tuh.. kurg sikit nnti sakitnya.. pehtu ko kumur ngan air garam.. p jumpa doktor ler minta painkiller.. dah kurg bengkak p ler jumpa doktor.. minta dia buang infection kat gigi tuh.. aku bgtau nie sebab aku pun dah ada pengalaman camtu wakakakah

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

sah la..takde idea nak buat n3..tu pasal la asik cotii ja..sah..konpem!...<--kasi bakar skit..he he he!

AHMOI said...

haaaa...tu lerrr suker sangat mkn banana split kat jony tak ajk org pas tu lak tak gsk gigi..haaaa...kan dh sakit gigi.hehehhe..tak pa..mai jumpa moi..moi tumbuk skali sure hilang sakit gigi tu..hahhaha..pas tu pengkerasnya jony yaaa...hahahha..wahahahhaha...

¤(`×[¤ CrUeLLy ¤]×´)¤ said...

salam kak tiny,

oh sakit gg...ade cek wisdom tooth? baru nak jenguk gusi kot wisdom tooth nye...kalo tak pon sbb yg laen...erm.....ulat dah buat construction dari setinggan ke condominiums kot..haha...bawak besabar ye kak tiny.. :)

KAKTINY said...

Monkey D Luffy > iye lah ko tuuuuu….


lupekanje > tu ler kan.. marah kat anak2, si mak ni plak yg lebih.. dh kene bahana... hihihihi


zino > ye ker.. Alhamdulillah.. Allah dh balas utk dosa2 kecik...


iina > aku buat cam ko ckp weh…huhuhuhu



Cikgooden (Selumbar Emas). > nanti kalau tiny start BEBEL.. tak larat plak cikgu nak baca sampai abissss….. hehehhe



AHMOI > hehehhe… banana split yer… hmm…hmmm…hmmm…. Hihhihihihihii



¤(`×[¤ CrUeLLy ¤]×´)¤ > salam….. condo, teres, banglo ulat2 tu kaktiny dh runtuhkan ngan bulldozer scalling dah.. ni kesan2 tanah runtuh ler ni kot… mmg tgh bersabar le nih dik oii….hihihihi

YA. INILAH KAKTINY

My photo
Happy with my status as a daughter, wife, mother, sister, in-law, staff, friend, cousin, relative, umat Muhammad, as muslim and as Hamba Allah... Alhamdulillah.