Dengan Nama Allah..



Aku menulis untuk meluahkan rasa hati, menyampaikan pengetahuan, pengalaman dan pengajaran untuk dikongsi. Bukan untuk pujian, apatah lagi sanjungan dan kedudukan. Aku menulis untuk mengasah ilmu ’aqli, memantapkan emosi, dan sebagai santapan rohani. Aku menulis berdasarkan ruang lingkup minda yang menaksir, akal yang berfikir dan jemari yang pantas menaip. Penulisanku adalah harapan kepada diri untuk menyalur INSPIRASI. Permulaan, pertengahan dan pengakhiranku adalah doa, untuk mendapat redha Illahi bagi meraih syurga firdaus yang abadi.


"Ya Allah, redhai aku kami, hamba-hambaMu".

Monday, July 13, 2009

SELAMAT ULANGTAHUN IINA GLASGOW

Entri ni khas untuk seseorang...

IINA GLASGOW... sempena ulangtahun kelahirannya...

aku doakan segala yang terbaik untukmu sahabatku.. amiiinnnn....

aku doakan ko segera pulang dengan bergelar.. Dr. Haslina...

dah balik nanti aku bagi segala hadiah yang aku dh kumpul utk ko kat sini k.. (termasuk jalan-jalan cari makan... hihihi...)

HAPPY BIRTHDAY!!!.....

4 comments:

Mak Su said...

oohhh...besday iina ek?

hepi besday ya iina.

dan have a nice day for kaktiny :)

kingbinjai said...

semoga panjang umur dan murah rejeki

iina said...

wah tiny.. terkejut aku tgk entri special nie hahahaha.. tq so much dear.. terharu aku.. tergamam masa tgk entri nie.. however tq so much again ;)

KAKTINY said...

Mak Su > aah maksu.. besday si iina tu.. yg masih tetap maintain vogue dan ceria tuu…


kingbinjai > amiiinnn….. doakan juga semoga si iina tu cepeat habis PhD dan balik mesia nih.. dh windu sgt kat dia nih.. hihihii


iina > heheheeee…. Kalau ko tgk hadiah utk ko.. pun ko terkejut jugak… (aku rasa cam nak post jer lah hadiah tu.. lambat ler kalau tunggu ko balik... kalau sampai tahun depan dh berdouble la pulak hadiah ko aku simpan.... nanti dh hilang surprisenya.. hihihi)

YA. INILAH KAKTINY

My photo
Happy with my status as a daughter, wife, mother, sister, in-law, staff, friend, cousin, relative, umat Muhammad, as muslim and as Hamba Allah... Alhamdulillah.