NUREEN FIERZANAH.... 29 NOVEMBER 2009..
(dh 5 tahun aku kawin rupanya... eh eh.. dh larik topik... kehkehkeh)
*sama tarikh dengan pertunangan anak mak ndak - shima - kat penang.... sorry eh.. tak dapat balik..*
Birthday nureen yang ke-4, kononnya nak buat birthday party - dah sebulan lebih dia dok merengak nak baju pari-pari puteri la.. kek pink barbies la.. itu la ini la... dan banyak jugak yg aku dok rancang itu ini.. - tapi... semuanya CANCEL...
Ini adalah muka budak yg baru EMPAT TAHUN LA!!.. tapi mulut cam 14 tahun.. esok2 dh 24 tahun, entah2 cam mak nenek umur 64 tahun agaknya... TURUN PERANGAI SAPA TAK TAU??? (pandang kiri, pandang kanan... eh eh.. melata dulang paku serpih ler.. hahahhaha)
The one and only hadiah.. FROM TOK MAK and TOK AYAH tersayang.. with loveeeeee....
"psstt.... ibu belanja makan je la k.. malas la nak buat party bagai... nanti nureen dh sekolah tahun depan baru kita celebrate k... tu pon syukur ada gak kek, kalau ibu buat2 lupa.. hah... PADAN MUKA..." (statement 'kejam' seorang ibu... buleh ka??... kehkehkeh)
pssttt.... jaga2 nureen, nampak tak musuh dalam selimut yg mengintai tuuhh.... hati-hati... anytime buleh 'arwah' si janice tuuhh... (zaqwan dh aim baiekkkk tuuuhhhh)
gambar: pak su ngan anak-anak buahnya...Gambar last tuuh.. Pak Uda ngan Mak Uda nureen yang datang dh agak lewat.. takperlah.. janji sampai.. thanks for coming.. (tapi tak sempat nak belanja makan steak... sbb time diorang sampai, cik abang dah bayar.. kek pon dh masuk kotak... huhuhu... lenkali eh..)
Acara ni bersekongkol dengan event lepas breakfast sate kat muar tuuh.. memula cadangnya nak buat birthday nureen kat umah bonda-in-law... buat makan2 anak-beranak jer la.. tapi dinda-in-law no.2 nak balik kampung hubby dia kat pahang sbb diorang buat korban.. dan dinda-in-law no.3 (yg dlm gambar) nak balik shah alam petang tu jugak... jadinya, cancel buat birthday nureen kat umah... layan kat kedai kek jer.. kahkahkah.... (senang jugak.. takyah nak tempah2 kek bagai.. tempah dress la, tempah makanan la.. ala.. she's just 4 years old... takyah demand berbagai k... just for fun je.. yg betulnya, ibu











