Dengan Nama Allah..



Aku menulis untuk meluahkan rasa hati, menyampaikan pengetahuan, pengalaman dan pengajaran untuk dikongsi. Bukan untuk pujian, apatah lagi sanjungan dan kedudukan. Aku menulis untuk mengasah ilmu ’aqli, memantapkan emosi, dan sebagai santapan rohani. Aku menulis berdasarkan ruang lingkup minda yang menaksir, akal yang berfikir dan jemari yang pantas menaip. Penulisanku adalah harapan kepada diri untuk menyalur INSPIRASI. Permulaan, pertengahan dan pengakhiranku adalah doa, untuk mendapat redha Illahi bagi meraih syurga firdaus yang abadi.


"Ya Allah, redhai aku kami, hamba-hambaMu".

Thursday, November 26, 2009

SALAM AIDILADHA

Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha..


Jumpa lagi BULAN DEPAN.. hihihi


(imej from google)



Nak cari dimensi KEGILAAN BARU.. akan diceritakan kelak k...
(iina, bab ni ko je paham nih.. sbb ko ler pencetusnya....hahahhahaha)



Selamat bercuti ya... (nak gilap balik keterujaan yang kian padam.. kehkehkeh...)

10 comments:

kamar hati said...

uiksss....kegilaan baru???
keterujaan yg kian padam????
hmmmmm...apa kes ni kak... (",)

salam aidiladha kak...

(",)

anjang said...

semoga mendapat ilham
selamat hari raya haji

Mak Su said...

salam aidiladha :)

iina said...

Tiny

Hahaha.. yes22 yes22 aku berjaya mempengaruhi ko dengan kegilaan baruku.. wakakakakah.. enjoy my dear.. hope u'll like n enjoy it as much as I did.. ;) Salam Aidiladha

Uncle Lee said...

Hello Kaktiny, just dropped by to wish you and all at home selamat hari raya adiladha.
Have a pleasant weekend, best regards, Lee.

Al Quds Travel said...

Al Quds Travel Welcome You :-

"AL QUDS TRAVEL FAIR 09"
Date : 10,11,12 December 2009
Time : 10.30 am - 10.00 pm
Venue : Ruang Legar KB Mall K.Bharu
Organizer : Al Quds Travel Sdn Bhd
Official Radio : THR Gegar FM
Tel No : 609-747 9999

Diskaun hebat untuk semua
pakej pelancongan!!!

Shifu67 said...

selamat hari raya..... jom raikan musim hujan

Tie said...

Salam Tiny,

Raya dah abis laa... mana gambornya ?

Masy said...

bulan dpn??? huhuhuhuh

KAKTINY said...

Kamar hati > hmm… sajer jer… mencairkan hati yang macam nak beku ni hah.. hahaha.. tu ler.. hang kursus lama sangat.. kehkehkeh


anjang > hahaha… ilham la sangat anjang oiii… kihkihkih…


Mak Su > sama-sama kita maksu.. selamat berkorban apa saja yer.. hihihi..said...


iina > ko le nih.. tak pasal pasal aku tawaf seluruh mph dan segala kedai buku diserata pelusuk donia… dan.. guess what??.. AKU DH DAPAT SET NYA!!.. kahkahkah
Perjalanan dan pengembaraan percintaan vampire bakal bermula… kehkehkeh


Uncle Lee > miss U uncle lee… have a nice day to you too…


Al Quds Travel > thanks.. salam..


Shifu67 > main ujaaaannn??.. jap.. nak gi check jemuraaan.. hihihi


Tie > salam kak tie… raya dh abiss… tapi coti raya blom abis laie.. kehkehkeh… nanti tiny upload gambonyer..


Masy > la haaaiiii…. Esok kan dh bulan depan… (tapi, kalau ko baca ‘skrg’ – 1/12, maknanya hari ni ler kankankan)…

YA. INILAH KAKTINY

My photo
Happy with my status as a daughter, wife, mother, sister, in-law, staff, friend, cousin, relative, umat Muhammad, as muslim and as Hamba Allah... Alhamdulillah.