Dengan Nama Allah..



Aku menulis untuk meluahkan rasa hati, menyampaikan pengetahuan, pengalaman dan pengajaran untuk dikongsi. Bukan untuk pujian, apatah lagi sanjungan dan kedudukan. Aku menulis untuk mengasah ilmu ’aqli, memantapkan emosi, dan sebagai santapan rohani. Aku menulis berdasarkan ruang lingkup minda yang menaksir, akal yang berfikir dan jemari yang pantas menaip. Penulisanku adalah harapan kepada diri untuk menyalur INSPIRASI. Permulaan, pertengahan dan pengakhiranku adalah doa, untuk mendapat redha Illahi bagi meraih syurga firdaus yang abadi.


"Ya Allah, redhai aku kami, hamba-hambaMu".

Wednesday, December 08, 2010

Kenduri

Alhamdulillah... kenduri sepupu tersayang.. Shima, dh pon selamat.. baik di sebelah perempuan, juga di sebelah lelaki...

Sekarang ni, tinggal satu lagi wedding of the year yg perlu dilaksanakan.. hihihi...

Majlis Perkahwinan adik iparku - Siti Marlia Abd Rahim (adik cik abang).. yang akan berlangsung di Muar, Johor pada 18 December 2010.

Barang-barang goodies dh siap disusun kotak-kotaknya... bersedia untuk dibawa pulang ke muar - minggu depan akan sibuk packing-mackingnyer lah... hihihi..

Nak kena tengok check list- apa lagi yg belum settle..



.

3 comments:

tasekM said...

penat, kan...?



.

zino said...

semuga majlis terakhir tahun ni pun akan berjalan lancar...

Kaktiny said...

tasek > kata org, bisul belum pecah.. (kemuncak penat minggu depan nih.. hihihi)

Abah zino > alhamdullillah.. semoga..

YA. INILAH KAKTINY

My photo
Happy with my status as a daughter, wife, mother, sister, in-law, staff, friend, cousin, relative, umat Muhammad, as muslim and as Hamba Allah... Alhamdulillah.