Dengan Nama Allah..



Aku menulis untuk meluahkan rasa hati, menyampaikan pengetahuan, pengalaman dan pengajaran untuk dikongsi. Bukan untuk pujian, apatah lagi sanjungan dan kedudukan. Aku menulis untuk mengasah ilmu ’aqli, memantapkan emosi, dan sebagai santapan rohani. Aku menulis berdasarkan ruang lingkup minda yang menaksir, akal yang berfikir dan jemari yang pantas menaip. Penulisanku adalah harapan kepada diri untuk menyalur INSPIRASI. Permulaan, pertengahan dan pengakhiranku adalah doa, untuk mendapat redha Illahi bagi meraih syurga firdaus yang abadi.


"Ya Allah, redhai aku kami, hamba-hambaMu".

Saturday, May 15, 2010

ESQ : 1000 Mawar untuk Ibu

In Conjunction with 10 Years of Meaningful Journey, ESQ Present:

EVENT: "1000 Mawar Untuk Ibu"

Day : Saturday

Date: 15 May 2010

Time : 8.00 pm - 10.30 pm

Venue : Level 3, East Wing, Matrade (mecc), Jalan Duta, Kuala Lumpur.


Mari sama-sama kita hayati Renungan yang disampaikan...

JOM JOM JOM!!..




.

6 comments:

Yunus Badawi said...

Ibuku masih di hospital. Aku di Pusrawi skrg. Mlm nanti pun nak lawat dia.

Ko ajelah pergi wakilkan aku huhuhu

anjang said...

jom ramai-ramaim kita gi sana

Uncle Lee said...

Hi Kaktinty, saya nanti bus datang nak tengok whats going on?
No need wear necktie kan? Ha ha.
You have fun, Lee.

KAKTINY said...

YB > semoga ibumu segera sembuh... dan semoga sahaja sakitnya itu menggugurkan dosa-dosanya di dunia ini dan bebas dan lapang meniti ke syurga Allah di akhirat kelak..
-Doa seharum mawar utk ibu!!-


anjang > pegi tak???... hihihi.


Uncle Lee > No wonder the event so pack of crowded... satu biji bas dtg all over the way from canada..
hahaha...
(I can see you, the one who's wearing the kain pelikat.. hahahaha)

Glads you drop by here.. thanks.. hehehe...

GDIZ said...

Memula mmg rsa nk pegi. Terlupa pulak malam bawa my MIL tu nk makan2 sambut hari ibu (lewat seminggu)

KAKTINY said...

lily > sesapa yg pergi yg bawak ibu, dapat bagi sekuntum drpd seribu mawar yg disediakan tu kpd ibu..
mesti best gilos kalau lily dtg bawak mak or mother in law.. rasa nk peluk diorang erat2 tak nak lepas.. nk cium diorang puas2 tanpa henti.. indah sungguh perasaan itu...

YA. INILAH KAKTINY

My photo
Happy with my status as a daughter, wife, mother, sister, in-law, staff, friend, cousin, relative, umat Muhammad, as muslim and as Hamba Allah... Alhamdulillah.