Dengan Nama Allah..



Aku menulis untuk meluahkan rasa hati, menyampaikan pengetahuan, pengalaman dan pengajaran untuk dikongsi. Bukan untuk pujian, apatah lagi sanjungan dan kedudukan. Aku menulis untuk mengasah ilmu ’aqli, memantapkan emosi, dan sebagai santapan rohani. Aku menulis berdasarkan ruang lingkup minda yang menaksir, akal yang berfikir dan jemari yang pantas menaip. Penulisanku adalah harapan kepada diri untuk menyalur INSPIRASI. Permulaan, pertengahan dan pengakhiranku adalah doa, untuk mendapat redha Illahi bagi meraih syurga firdaus yang abadi.


"Ya Allah, redhai aku kami, hamba-hambaMu".

Friday, December 04, 2009

Besday puteraku..

Hari ni 04 DECEMBER 2009 besday putera permata jantung ibu...

MUHAMMAD ZAQWAN!!..

Dah 2 tahun dah putera ibu ni yer...

Abahnya kata malam ni abah balik awal skit (kul 10.00malam.. AWALNYEEEERRRRR!!!!!) - dan makan kat KFC jer... (cadangnya..)

Tunggu dan lihat je la.. JADI KE TIDAK..

Kek??.. abah kata takyah ler.. sbb adik kecik lagik, tak tahu apa2 lagi.. so, takyah ler sayang yer.. kita makan malam jer.. hihihi...

10 comments:

@xiM said...

HAPPY BESDAY MUHAMMAD ZAQWAN!!

semoga jadi comel dan lincah macam mak bapak dia..:)

aliff muhammad said...

Happy Birthday Zaqwan! (psst - mintak kat ibu kamu tu mainan Ben 10)

iina said...

wah bulan 12 nie berderet2 betday.. nureen zakuan pastu ibu dia lak wakakakah... oklah secara rasminya semua anak ko.. anak angkat aku.. hehehehe.. 2 hadiah kena deliver nie.. opsss apa lak 2.. 3 wakakakah.. nasib dec bulan nak xmas.. nasib juga ada byk sale hehehe

anjang said...

selamat hari jadi dan happy birthday

Tie said...

Oooo..... tercicir keretapi..hehe..

Happy birthday Zaqwan cayang!! Mokcik datang bawak pinggan.. err.. ada lagi ke belen2 KFC tu ?

Uncle Lee said...

Many happy returns of the day. Happy birthday....
a birthday is just another 365 days trip around the sun. Enjoy the trip....best wishes, Lee.

xiiinam said...

Aisey...
ckLah datang lewat k e birtdah party ni...



Happy birthday ya Putera!



Moga membesar jadi anak yang membahagiakan bonda....Moga dapat isteri yang menyayangi bondamu bagai ibu sendiri!

Masy said...

kek anto kat shah alam ni laa kak hehehhehehe

AHMOI said...

oho...birthday pakwe i ker..hehehhe..happy birthday ....

KAKTINY said...

@xiM > comei dan lincah??.. dh tak larat ligan dh oiii… hihihi

aliff muhammad > Ben 10??.. dia tak pandai main ben 10.. feveret dia main kura-kura ngan ikan (abah dia yg ajar… dh arwah dh 2 ekor ikan di tangan dia… huhuhu)

iina > yea yea.. mama iina bawak balik 3 hadiah.. yea yea… (hadiah anak2 tak mau tau.. nak tau hadiah utk ibu dia ni jer.. kehkehkeh)

anjang > terima kasih uncle anjang… hihihi

Tie > mokcik tie oii... abis licin diorang belasah KFC tuuhhh.... nanti2 kita makan sama2 eh.. hihihi

Uncle Lee > thousand of thanks our dearie Uncle Lee… hope u too enjoy ur life (as you always be.. hihihi)

xiiinam > takper cklah.. mak bapak dia nip on celebrate dh LEWAT.. kehkehkeh… terima kasih atas doa bonda cklah… amiiinnnn atas doa bonda cklah yg terlalu mahal itu…


Masy > kek pon akak tak beli, camno nak pos kat ko??.. hahaha


AHMOI > aah.. pakwe ko yg tak sunat lagik ni hah..hahahha

YA. INILAH KAKTINY

My photo
Happy with my status as a daughter, wife, mother, sister, in-law, staff, friend, cousin, relative, umat Muhammad, as muslim and as Hamba Allah... Alhamdulillah.