Dengan Nama Allah..



Aku menulis untuk meluahkan rasa hati, menyampaikan pengetahuan, pengalaman dan pengajaran untuk dikongsi. Bukan untuk pujian, apatah lagi sanjungan dan kedudukan. Aku menulis untuk mengasah ilmu ’aqli, memantapkan emosi, dan sebagai santapan rohani. Aku menulis berdasarkan ruang lingkup minda yang menaksir, akal yang berfikir dan jemari yang pantas menaip. Penulisanku adalah harapan kepada diri untuk menyalur INSPIRASI. Permulaan, pertengahan dan pengakhiranku adalah doa, untuk mendapat redha Illahi bagi meraih syurga firdaus yang abadi.


"Ya Allah, redhai aku kami, hamba-hambaMu".

Monday, December 21, 2009

Gift from Canada...

WOOOOWWWW....

I've got present from Canada:


Balenciaga two-tone-lune handbag

Thank you Uncle Lee...

Luv it so much..

LET'S SHOPPING!!!.... hahahhaaaaa....

10 comments:

Yunus Badawi said...

Bertuahnya awak.

Kalau emak adam nampak ni, tak pasal2 saya pulak kena belikan utk dia huhuhu

Yunus Badawi said...

first time dpt first kat sini hehehe

hans said...

wow...bestnya dapat hadiah

iina said...

wah jauh tuh hadiah heheheh ;) leh shopping sakan

anjang said...

wow wow dan wow dan wow

Uncle Lee said...

Hi Kaktiny, Glad you like the bag. As ahemmm, never seen you before not sure apa dress to give you. Nanti too low cut, make you tersedak pulak, ha ha.
So I play safe either get a handbag or perfume. Very safe.

I love the name of this bag.
Wishing you happy holidays and the best of Seasons greetings, Lee.

Tie said...

Ooo....comel benor beg tu..

Mesti macam-macam benda boleh bubuh, ekk! Kalau kak tie , segala mak nenek ada dalam handbag.

KAKTINY said...

Yunus Badawi > ala.. apa salahnya belikan.. bukan utk org lain.. utk mak adam jugeks.. kehkehkeh…


Yunus Badawi > hehhehe.. terima kasih yang teramat sbb berkunjung ke sini…


hans > sapa tak suka dpt hadiah kan kan kan.. kehkehkeh


iina > jauuuh la sangat... kehkehkeh... tapi aku tunggu hadiah dari glasgow.. kahkahkah…. (bagi ala2 camtu pun ok gaks… tingin nk shopping kt sana… tgh sale kan kan kan.. dlm mimpi je la aku pi sana.... warghkhkahkahkah…)


anjang > mmg wow le kalau dapat yg camtuh weih.. kehkehkeh


Uncle Lee > Hi dearie Uncle Lee… of course I luv it so much and was thinking to get the purse as well.. hahahaa… (and to really have one…hahaha)… and yes.. handbag and perfume are the most safer gift than cloth.. kehkehkeh…

And yes… I not only luv the name but really fall in luv with the bag itself…

Enjoy your holiday yah!!..


Tie > sgt la santek kan kaktie kan kan kan… tiny mmg suka beli beg besaq2... buleh sumbat macam2 termasuk selai pampers + baju anak.. kehkehkeh…

AHMOI said...

lawanyerrrrrrrrrrrrrr......

KAKTINY said...

ahmoi > lawa.. mmg lawa.. hihihi..

YA. INILAH KAKTINY

My photo
Happy with my status as a daughter, wife, mother, sister, in-law, staff, friend, cousin, relative, umat Muhammad, as muslim and as Hamba Allah... Alhamdulillah.