Dengan Nama Allah..



Aku menulis untuk meluahkan rasa hati, menyampaikan pengetahuan, pengalaman dan pengajaran untuk dikongsi. Bukan untuk pujian, apatah lagi sanjungan dan kedudukan. Aku menulis untuk mengasah ilmu ’aqli, memantapkan emosi, dan sebagai santapan rohani. Aku menulis berdasarkan ruang lingkup minda yang menaksir, akal yang berfikir dan jemari yang pantas menaip. Penulisanku adalah harapan kepada diri untuk menyalur INSPIRASI. Permulaan, pertengahan dan pengakhiranku adalah doa, untuk mendapat redha Illahi bagi meraih syurga firdaus yang abadi.


"Ya Allah, redhai aku kami, hamba-hambaMu".

Friday, December 05, 2008

Raya Haji - Luv U

ISNIN – 8 December 2008 – HARI RAYA AIDILADHA..

InsyaAllah minggu ni nak balik kampung abang kat Muar tuh..

So.. bagi sesiapa yang balik kampung.. selamat balik kampung.. berhati2 selalu..

Jumpa lagi…

SALAM AIDILADHA UTK SEMUA..

Kerbau lembu kambing semua dh kecut perut nih.. hehehhehee.. (kan ker mereka akan jadi tunggangan di syurga kelak.. mereka patut bersyukur kan..)


To all people who I love and who loves me..

I would like to say that I :

luv you 2,3,4 EVER..
luv u 5,6,7 to HEAVEN..
luv u 8,9,10 till my life END..

muahs muahs muahsss...

Ok semua.. sampai jumpa lagi..

30 comments:

cikgu jawe said...

erk! bkn raya haji isnin 8hb ke kak tiny?

lupekanje said...

selamat ari raya gak..hati2 di jalanraya .. keselamatn perlu dijaga..

KAKTINY said...

waa waa waa.. salah taip weh.. time kasih 'betulkan'.. kehkehkeh

KAKTINY said...

acik > betui betui tu acik.. (periuk belanga pun kena jaga.. takut kekalau ada yg berterbangan.. kahkahkahkah..)

lupekanje said...

jom kiter balik muar....

iina said...

Tiny

Salam raya ye.. sob sob.. aku cedihh raya kat obersea lagik uwaaa.. takpe aku masih ada pakwe yg kena temankan aku raya sorg2 kat sini..

Hati-hati dijalan raya.. jaga diri k

KAKTINY said...

acik > jom jom jom.. pagi2 let's pekena sate kat kedai depan stesen bas bentayan tuh.. hihihi


iina > jgn sedih oii... huhuhu... takpa2.. yg penting pakwe hang ada ngan hang k.. tahun2 akan dtg kita bleh raya sesama yer.. hihihi...
salam sayang utk hang.. muahsss..

Princess Liyana said...

Hehe,slmt hari raya kak!

lupekanje said...

satey??? uwaaahh...I laikk...

iina said...

Tiny..

Aku tag ko muahahah jawab tau jawab balik raya krg jawab pun xpe.. aku xkira ko kena jawab juga ;)

Yunus Badawi said...

Raya org jual satay tu bukak kedai dia ke? Saya suka makan satay yg depan telekom - yg ada jual mi bandung tu.
Anyway, Selamat Hari Raya Aidil Adha!

13may said...

Salam Aidil Adha :)

dgn ucapan: makan KFC ngan pizza, ingatlah saya sama :D

KAKTINY said...

Liyana > selamat utk liyana gaks.. hihihi


Acik > u laik?.. I lagik laiiikkk it.. hehehhe..


iina > KO KIJAM WEH.. tau ler ko boring main salji kan kan kan.. hhihiihi (bukan ker ko dh komen ke kat atas tadik…ooo ko main ngelat yer.. takper takper.. siap ko pasnih.. kehkehkeh…)


En.Yunus > aah gak kan.. nak suh dia bukak gak.. kehkehkeh… hahh aah.. yang tu kalu pi ngan ayah mentua, dia suka layan kat situ.. sbb ada mee bandung jugaks.. hihihi…


13 May > daripada kaktiny ingat kat ko.. baikler kaktiny ingat camner nak menikmati pizza ngan KFC tuh.. warghkahkahkahkah.. hihihi..

Monkey D Luffy said...

nak ole2

^ez^ said...

blk muar eh?saya br je blk dr sana.hehe..br in advance..hehehe..raya kt cni jela. take care kak, semoga selamat tiba selamat kembali..salam aidiladha..

zino said...

salam aidil adha.. tak buat rumah terbuka lagi ke hehe..

Ungku Nor said...

Salam Aidil Adha bebeh!
ampun mahap segala khilaf.

ingat tau..kita kena moderate..ahakss

blackpurple @ jowopinter said...

Selamat berkorban kak Tiny...

kad0k. said...

selamat hari raya korban kaktiny..:)

ryann said...

salam aidiladha

Uncle Lee said...

Hi Kaktiny, selamat hari raya to you and family. Best regards, you have a great week, Lee.

Abang Long said...

Salam Aidil Adha.

I lap U. I lap eberybodi. Eh, jom ke rumah.

alaf21fc said...

Salam hormat. Maaf, iklan sikit. Jom sertai kuiz novel. TERIMA KASIH.

AniM said...

luv u 2..luv u 3..luv u 4 ;p

whitetulip said...

selamat raye...kaktiny..

luv u..luv u toooooooo...

Mak Su said...

selamat bergembira kaktiny.... dah balik KL lom?

KAKTINY said...

Ez > aahh.. balik muar.. ooo… ez muar gak eh.. leh pegi pasaraya wetex sama2.. hihihi..


En.zino > salam aidil adha.. raya haji tak buat.. raya posa jer.. kehkehkeh…


Ungku Nor > sama gaks babe.. moderate.. aah.. tgh belajar (trip to g******.. kensel please.. coz I need to moderate.. warghkahkahkahkah…)


BP/JP > kaktiny berkorban? Nak berkorban apa tu?.. harta dan nyawa?.. oh..tidak.. belum sampai seru.. kuang kuang kuang.. hihihi…


kadok > selamat.. selamat lembu kambing kena korban..


Ryann > salam ryan.. selamat yer semuanya..


Uncle Lee > Hi uncle.. have a nice day..


Abang Long > Salam… ada masa, ada rezeki sampai ler saya ke rumah abang long yer..


Alaf21fc > salam.. iklan banyaaaakkkk pun buleh.. no hal…


Anim > luv u also bebeh… muahssss…


Whitetulip > selamat jugak utk whitetulip.. luv u saying.. muahsss…


Maksu > mmg tiap2 hari gumbira maksu weh.. (mengamuk pun gumbira gaks.. kehkehkeh..) heheheh… dah sampai KL dah.. hihihi

KAKTINY said...

kapten monkey > nak ole2.. ko nak asam pedas ikan apa? sembilang? pari? jenahak? baung? merah?.. semua dh abis... kehkehkeh..

kamar hati said...

muahhhhhh tuk kak tiny gak...:)

KAKTINY said...

kamar.. muahss utk kamar gaks.. hehee

YA. INILAH KAKTINY

My photo
Happy with my status as a daughter, wife, mother, sister, in-law, staff, friend, cousin, relative, umat Muhammad, as muslim and as Hamba Allah... Alhamdulillah.